• Vi søker en engasjert pedagogisk leder

Preg Risvollan er på utkikk etter en engasjert og omsorgsfull lagspiller som ønsker å være med å utvikle barnehagen vår videre sammen med en livlig og raus gjeng. Stillingen er pedagogisk leder i fast 100% stilling på vår småbarnsavdeling Maurtua.

• Barnehagens nye navn🌼

🌼Barnehagen har fått nytt navn🌼

Fra 1. januar er navnene våre Preg barnehager Risvollan AS (tidligere NLM-barnehagene Spiren AS) og Preg Risvollan åpen barnehage AS (tidligere NLM-barnehagene Spiren Åpen barnehage AS).

Daglig leder for barnehagene er Malin Eriksen.

• Ny daglig leder

1. november -23 startet Malin Eriksen som ny daglig leder ved NLM-barnehagene Spiren AS og NLM-barnehagene Spiren åpen barnehage AS.

• Liten og ny i barnehagen

NLM-barnehagene Spiren AS deltar fra 2023 i "Liten og ny i barnehagen", som er et satsingsområde for barnehagene i Trondheim kommune.
    Dette betyr at vi legger til rette for 5 dager med tilvenning ved barnehagestart, for å gi en best mulig oppstart for barna som skal begynne hos oss!
    Klikk deg inn og les mer om "Liten og ny i barnehagen" her

• Nidelven og Spiren Åpen barnehage

Nidelven og Spiren åpen barnehage ønsker dere velkommen til Hoeggen kirke mandager og torsdager.

• Spiren barnehage er her for barna!!

Søk plass i NLM-barnehagene AS, avd. Spiren barnehage

Ta en titt på denne :)

(Klikk deg inn på saken!)

• Nestekjærlighet, likeverd og mestring

• Vår visjon

Sammen om å sette verdifulle spor

• Vinterdag i Spiren barnehage

Endelig fikk vi en flott vinterdag igjen. Det er lenge siden sist, så dette har vi ventet på.

• Barnehagen vår

Spiren barnehage er en privat barnehage på Risvollan i Trondheim. Vi er en del av NLM-barnehagene, med kristent formål.
    Vi har to avdelinger, en for småbarn og en for storbarn. Med lyse og fine lokaler, et flott uteområde og nærhet til marka, føler vi at vi har mange muligheter for utfoldelse både ute og inne.