Ansatte

Malin Eriksen

Stilling: Daglig leder

Malin er Daglig leder på Spiren barnehage og Spiren åpen barnehage. Hun er utdannet barnehagelærer ved DMMH og spesialpedagog ved NTNU.

Oda Mjøsund Sletner

Stilling: Pedagogisk leder

Pedagogisk leder på Maurtua i 100% stilling. Oda er utdannet barnehagelærer og spesialpedagog ved DMMH. Tillitsvalgt i Utdanningsforbundet.

Inger Øverland

Stilling: Pedagogisk leder

Inger har 100% stilling som pedagogisk leder på Kløverenga. Hun er utdannet barnehagelærer ved DMMH og har videreutdanning i veiledning.

Gøril Skjølberg

Stilling: Barnehagelærer

Gøril arbeider som barnehagelærer i 80% stilling, og jobber på Kløverenga. Hun er utdannet barnehagelærer ved DMMH.

Kløverenga

Linnea Raaket

Stilling: Annet

Linnea er vår faste vikar. Hun arbeider både på Maurtua og Kløverenga

Inger Øverland

Trine Hjelde

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Barne- og ungdomsarbeider i 60% stilling. Trine arbeider på Maurtua og Kløverenga

Gøril Skjølberg

Stilling: Barnehagelærer

Rannveig Ølstørn

Stilling: Fagarbeider

Rannveig arbeider som fagarbeider på Kløverenga. Rannveig er verneombud i barnehagen 2022-2024.

Maurtua

Linnea Raaket

Stilling: Annet

Linnea er vår faste vikar. Hun arbeider både på Maurtua og Kløverenga

Oda Mjøsund Sletner

Trine Hjelde

Heidi Langmaack Lindås

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Heidi har en 80% stilling på Maurtua. Heidi er barne- og ungdomsarbeider og er tillitsvalgt for fagforbundet.

Lene Strømberg

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Lene har 100% stilling, og jobber på Maurtua

Tanya Winsnes

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Tanya jobber på Maurtua i 80% stilling. Tanya har en bachelor i idrettsvitenskap.