Ny daglig leder

1. november -23 startet Malin Eriksen som ny daglig leder ved NLM-barnehagene Spiren AS og NLM-barnehagene Spiren åpen barnehage AS.

I november, etter at foreldrepermisjonen var ferdig, så tok Malin over stafettpinnen som ny daglig leder etter Eli. Barnehagens motto og visjon "Sammen om å sette verdifulle spor" betyr for Malin at barna, personalgruppa og barnas foresatte sammen bygger en god grunnmur for livet etter barnehagen. Verdiene nestekjærlighet, likeverd og mestring preger hverdagen og innholdet til Spiren. I vår barnehage skal barna føle at de er en viktig og verdifull del av fellesskapet. For Malin, som leder,  så er den engasjerte, omsorgsfulle og rause personalgruppa den viktigste ressursen og nøkkelen til barnehagens visjon og formål. Sammen får vi til det meste, og setter verdifulle spor hos hverandre – både store og små.